کرکره فولادی چیست 

کرکره فولادی یکی از انواع کرکره برقی می باشد که جنس تیغه و ریل های به کار رفته در این مدل کرکره برقی از جنس فولاد می باشد. کرکره برقی فولادی استحکام و دوام بسیار بالایی دارد و در بسیاری از درب های ورودی از آن استفاده می گردد. شرکت هورمن در با سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش انواع مختلف کرکره برقی ، کرکره فولادی ضد سرقت را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت کرکره فولادی نسبت به سایر شرکت ها در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.
خدمات فروش شرکت هورمن در سراسر کشور قابل ارائه می باشد. کرکره فولادی به دلیل مقاومت بسیار بالای آن نسبت به سایر کرکره ها مانند کرکره آلومینیومی با عنوان کرکره برقی ضد سرقت در بازار به فروش می رسد. بالا بودن مقاومت کرکره فولادی سبب می گردد امکان تخریب و نفوذ از این مدل کرکره برقی بسیار پایین بوده و امنیت محل استفاده از این کرکره برقی فولادی بالا رود.

 

کرکره فولادی ضد سرقت :

یکی از راهکارهای مناسب برای بالابردن امنیت ساختمان و مغازه استفاده از کرکره فولادی ضد سرقت می باشد. استفاده از درب های معمولی باعث کاهش امنیت در محل استفاده می گردد که عواقب سنگینی را برای افراد ممکن است بوجود آورد. امروزه با استفاده از انواع کرکره فولادی ضد سرقت می توانید تا حدود بسیار زیادی امنیت محل مورد نظر خود را افزایش دهید.
کرکره فولادی ضد سرقت یکی از انواع کرکره برقی می باشد که از جنس فولاد تهیه شده است. طرز استفاده از کرکره ضد سرقت بسیار آسان می باشد و تنها با کمک یک ریموت کنترل شما می توانید عملیات باز و بسته شدن کرکره فولادی را انجام دهید.

 

تیغه های کرکره فولادی :

تیغه فولادی از ورق های گالوانیزه St37 با ضخامت 0.7 الی 0.9 میلیمتر ساخته شده است. بر روی این تیغه ها از پوششی برای ضد خش کردن آن استفاده می شود.
مهمترین خاصیت تیغه های فولادی مقاومت بسیار بالای آنها می باشد که سبب می گردد کرکره فولادی دارای خاصیت ضد سرقت گردد و امنیت محل استفاده از کرکره برقی فولادی بالا رود. همچنین طول عمر این تیغه های فولادی نیز به دلیل مقاومت بالای آن نسبت به سایر تیغه ها بسیار زیاد می باشد.
تنها ایرادی که به تیغه های فولادی وارد می گردد سر و صدای بالاتر آنها نسبت به سایر تیغه ها می باشد و علت آن نیز قوس زیاد تیغه های فولادی می باشد.
این تیغه فولادی در دو مدل ساده (بدون رنگ و رنگی) و پانچ دار و به روش رول فرمینگ ساخته می شوند. مدل پانچ دار به منظور عبور نور و هوا تولید می گردد. کرکره ضد سرقت فولادی را می توان بصورت ساده، پانچ دار و یا بصورت ترکیبی ساده و پانچ دار انتخاب سفارش داد.

 

 

کرکره فولادی کرکره فولادی کرکره فولادی

 

مشخصات و مزایای استفاده از کرکره ضد سرقت فولادی:

کرکره فولادی را می توان یکی از مستحکم ترین و زیباترین انواع کرکره برقی نامید که در حال حاضر استقبال زیادی در بین مشتریان دارا می باشد. کرکره برقی فولادی شامل تیغه و ریل های فولادی می باشد. از ویژگی های منحصر بفرد این نوع کرکره برقی فولادی که آن را نسبت به سایر کرکره برقی های دیگر متمایز می کند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1- کرکره فولادی دارای تنوع رنگی می باشد. در این مدل کرکره برقی از پوشش های رنگی الکترواستاتیک ضد خش استفاده می گردد.

2- کرکره برقی فولادی امنیت بسیار زیادی در برابر سرقت دارد.

3- طول عمر کارکرد آن بسیار زیاد می باشد.

4- در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم می باشد.

5- این کرکره برقی دارای خاصیت ضد سرقت بدون استفاده از قفل خارجی می باشد.

6- قابلیت نصب برای عرض و ارتفاع حداکثر 9 متر را دارا می باشد.

7- بهره مندی از تکنولوژی گالوانیزاسیون

در کرکره برقی فولادی از تکنولوژی گالوانیزاسیون بهره برداری شده است. گالوانیزه کردن به اضافه شدن روکشی از جنس روی بر فلزات گفته می شود که سبب افزایش مقاومت فلزات می گردد. عملیات گالوانیزاسیون بصورت گرم و سرد قابل اجرا می باشد و با افزایش مقاومت فلزات سبب افزایش ماندگاری آنها می گردد.

8- ضد ضربه بودن کرکره فولادی

ضربه باعث از بین رفتن کیفیت کرکره برقی می گردد. کرکره فولادی دارای خاصیت ضد ضربه بودن می باشد. مقاومت بالای این کرکره باعث می شود در برابر ضربات مختلف آسیبی به آن وارد نشود.

9- ضد فرسایشی بود کرکره برقی فولادی

کرکره های برقی بر اثر گذشت زمان دچار فرسایش و خوردگی می گردند. عوامل مختلفی مانند تغییرات جوی، طوفان و بارندگی، آلودگی هوا، تابش مسفقیم خورشید و سایر موارد سبب فرسایش درب کرکره ای می گردد. کرکره برقی فولادی به دلیل گالوانیزه بودن و خااصیت ضد فرسایشی مقاومت بالایی در مقابل این شرایط دارد که سبب می گردد با گذشت زمان، کیفیت و زیبایی آن تحت تاثیر قرار نگیرد و محفوظ بماند.

10- ثبات رنگ

یکی از ایراداتی که در کرکره های عادی وجود دارد از بین رفتن رنگ کرکره با گذشت زمان می باشد. مواردی مانند شستشوی مداوم ، عدم نگهداری صحیح و فرسایش کرکره سبب می شود کرکره معمولی پس از گذشت زمان کوتاهی دچار تغییر رنگ گردد. کرکره فولادی به دلیل گالوانیزه بودن دارای ثبات رنگ بوده و هرگز رنگ آن دچار تغییر نمی گردد.

11- ضد سرقت بودن کرکره برقی فولادی

یکی از مهمترین خصوصیات کرکره فولادی، ضد سرقت بودن آن می باشد. استفاده از کرکره ضد سرقت فولادی سبب می شود امنیت مکان مورد استفاده بسیار بالا برود.

12- عمر زیاد کرکره فولادی

کرکره فولادی با توجه به ساختار مقاومی که دارا می باشد می تواند بالای 20 سال عمر مفید داشته باشد. با توجه به نگهداری و مراقبت شما از کرکره فولای عمر کرکره فولادی می تواند تا 30 سال هم ادامه داشته باشد. اگرچه کرکره ضد سرقت فولادی نسبت به سایر کرکره برقی ها قیمت بالاتری دارد اما عمر طولانی آن استفاده از این نوع کرکره را مقرون به صرفه می کند.

13- خاصیت عایق بودن

تولید کننده کرکره فولادی آن را بصورت عایق تولید می کند. خاصیت عایق بودن این نوع کرکره موجب عدم اتلاف انرژی می گردد. این خاصیت عایق بودن در طولانی مدت سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.

 

معایب کرکره فولادی ضد سرقت :

بطور کلی مزایای استفاده از کرکره ضد سرقت فولادی بسیار بیشتر از معایب آن می باشد. از معایبی که می توان به کرکره فولای نسبت داد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ایجاد سر و صدا :
یکی از ایراداتی که به کرکره فولادی وارد می شود ایجاد سر وصدا توسط تیغ های فولادی در هنگام باز و بست می باشد. به همین دلیل گاهی تولید کننده کرکره فولادی توصیه می کند این مدل کرکره برقی بیشتر در اماکن صنعتی نصب و مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت نسبتا بالا:
مورد دیگری که ممکن است مشتریان را نسبت به خرید کرکره فولادی مردد نماید قیمت بالاتر کرکره فولادی نسبت به سایر کرکره های برقی می باشد. با توجه به مزایای بسیار زیاد کرکره فولادی و عمر و دوام بالای آن این مورد را برای خریداران عزیز توجیه می نماید.

 

قیمت کرکره فولادی ضد سرقت:

عوامل مختلفی در تعیین و مشخص نمودن قیمت کرکره فولادی موثر می باشند. عوامل مختلف مانند نوع موتور کرکره فولادی، نوع تیغه فولادی ، جنس و ضخامت تیغه فولادی ، تعداد تیغه فولادی ،گالوانیزه بودن و … می تواند در تعیین قیمت کرکره فولادی تاثیر گذار باشد.

پیشنهاد می گردد پیش از هرگونه سفارش میزان هزینه موردنظر برای خرید خود را مشخص نمایید. مشاوران ما در شرکت هورمن در به شما کمک می نمایند تا با توجه به بودجه مورد نظر خود و محل مورد نظر برای نصب کرکره برقی بتوانید بهترین انتخاب را با مناسبترین قیمت کرکره برقی داشته باشید. شرکت هورمن در به عنوان تولید کننده کرکره فولادی ضد سرقت همچنان به شما توصیه میکند در محل هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند مانند پاساژ ها و ادارات از کرکره ضد سرقت استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت کرکره ضد سرقت فولادی می توانید با مشاورین ما در هورمن در تماس بگیرید و از قیمت دقیق خرید و نصب کرکره ضد سرقت برای محل مورد نظر خود مطلع شوید.

 

خرید کرکره فولادی با کیفیت :

همواره سعی کنید از کرکره فولادی با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید. خرید کرکره فولادی با کیفیت باعث می شود شما سال های متوالی بدون دغدغه از آن استفاده نمایید و با هزینه های جانبی و تعمیرات کمتری درگیر شوید. خرید کرکره برقی فولادی ارزان قیمت و بی کیفیت نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و پس از مدت کوتاهی دچار مشکلات و خرابی می شود و هزینه تعمیرات آن سرسام آور خواهد بود.

علاوه بر خرید کرکره فولادی با کیفیت، بحث نگهداری و مراقبت از آن نیز در افزایش طول عمر و کاهش هزینه تعمیرات بسیار مهم می باشد. انجام سرویس های دوره ای که توسط متخصصین شرکت انجام می گیرد و همچنین راهکارهای مناسب برای نگهداری بهتر که توسط مشاورین شرکت هورمن در اختیار مشتریان قرار می گیرد در افزایش طول عمر کرکره فولادی با کیفیت خریداری شده موثر می باشد.

 

قطعات کرکره برقی فولادی :

کرکره برقی فولادی شامل تیغه فولادی ، شفت ، ریل ، موتور که باعث به چرخش درآوردن شفت و حرکت تیغه فولادی به سمت بالا و پایین می شود ، UPS که به عنوان باطری داخلی در زمان قطعی برق، برق موتور را تامین می کند ، یاتاقان ، صفحه پلیت ، اندی کپ ، رسیور و کاور موتور ساید می باشد. کرکره برقی فولادی مدل پیشرفته کرکره مغازه های قدیمی می باشد که بوسیله موتور و قدرت برق کار می کند. همچنین امکان باز و بسته شدن درب با استفاده از یک ریموت انجام می پذیرد. امروزه از کرکره فولادی برای حفاظت از محیط و درب ورودی برای پارکینگ ، پاساژ ، مراکز اداری و تجاری و سایر موارد استفاده می گردد تا از ورود افراد غیر مجاز ، نفوذ باد و باران و نور خورشید جلوگیری کند.

 

نصب کرکره فولادی :

مجتمع فنی پارس بیوک به عنوان تولید کننده کرکره برقی فولادی به شما توصیه می کند برای نصب انواع کرکره آلومینیومی، کرکره فولادی و …. از متخصصین خبره این شرکت استفاده نمایید. استفاده از نصاب های غیر متخصص سبب بروز مشکلات و عدم کیفیت در نصب کرکره برقی فولادی می گردد که هزینه های جانبی زیادی برای شما در پی خواهد داشت.

 

جمع بندی :

کرکره فولادی ضد سرقت یکی از انواع کرکره برقی می باشد که در ساخت درب و پنجره می توان از آن استفاده نمود. کرکره برقی فولادی دارای قیمت و مقاومت بالاتری نسبت به سایر کرکره های برقی می باشد. به دلیل مقاومت بالای آن معمولا در اماکنی که از لحاظ امنیتی مهم می باشند معمولا از این مدل کرکره فولادی استفاده می شود.

با توجه به قیمت بالاتر کرکره فولادی برخی از شرکت ها با فروش کرکره فولادی ارزان ولی نامرغوب سعی در جذب مشتری دارند. پارس بیوک به شما پیشنهاد می کند با خرید از شرکت معتبر، کرکره فولادی با قیمت بالاتر ولی با کیفیت خریداری نمایید. کرکره فولادی ارزان قیمت به سرعت دچار خرابی و مشکلات فراوان خواهد شد.

مجتمع فنی پارس بیوک به عنوان تولید کننده کرکره برقی فولادی با سابقه درخشان و نصب توسط کارشناسان خبره به شما کمک می کند تا خرید کرکره برقی فولادی با کیفیت بالا و مناسبترین قیمت را تجربه نمایید. همچنین کارشناسان ما نصب انواع کرکره را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهند و مشاوره لازم را برای نگهداری مناسب و انجام روش هایی برای کاهش سر و صدا بصورت رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهند.